Info Loker 2017 Terbaru Marketing PT Bahana Inovasi Adikarya (BIA)

INFO LOKER | PT Bahana Inovasi Adikarya (BIA) adalah sebuah perusahaan yang berfokus kepada bidang IT yang mana mereka sudah dan berdiri sejak tahun 2000 yang memiliki tujuan kerja dengan memberikan spektrum komprehensif aplikasi perusahaan solusi dan layanan TI guna untuk memberdayakan semua aspek dari bisnis semua kalangan. Perusahaan menggunakan Microsoft Dynamics dan solusi teknologi Microsoft lainnya sebagai platform untuk memberikan solusi bisnis bagi pelanggan.

Dengan menggunakan solusi BIA, organisasi dari semua ukuran dapat meningkatkan kinerja , dan mendapatkan fleksibilitas untuk merespon perubahan kebutuhan bisnis . Dengan kata lain, setiap pelanggan mendapatkan visibilitas dan kontrol proses bisnis – dan kelincahan untuk merespon – dan kemampuan untuk mengubah mereka menjadi keunggulan kompetitif bagi organisasi Anda .

PT Bahana Inovasi Adikarya, 100 % fokus pada solusi dari Microsoft Dynamics menghasilkan manfaat yang signifikan bagi pelanggan kami dan Perusahaan . BIA organisasi telah mengumpulkan pengalaman bertahun-tahun dalam proyek-proyek lokal dan internasional.

Untuk informasi selengkapnya tentang BIA silahkan akses ke situs resminya di biac.co.id

Dan kali ini perusahaan yang membawa nama besar Bahana Inovasi Adhikarya membuka kesempatan kerja untuk anda yang mana mereka membutuhkan kandidat baru yang akan direkrut dengan persyaratan dan juga kriteria sebagaimana berikut :



Info Loker 2016 Terbaru Marketing PT Bahana Inovasi Adikarya (BIA)



Senior Sales & Marketing Area

Persyaratan:

  • Male.
  • Age preference –max 35 years old.
  • Having min 2 years experiences in Sales & Marketing field area.
  • University graduate - major Economic Management, Business Development, Business Administration or Marketing.
  • GPA minimum 3.
  • Excellent inter-personal communication skill, strong leadership and managerial skill.
  • Highly independent person and a team player.
  • Excellent communication in English both verbal and written.
  • Having communication skill in Arabic, Russia, France or Mandarin will be an advantage.
  • Excellence in computer skills
  • Willing to be based in any country.

HR Generalis Staff

Persyaratan:

  • Excellent inter-personal communication skill, strong leadership and managerial skill
  • High integrity and commitment
  • Excellent communication in English both verbal and written
  • Laki-laki, maksimal 28 tahun
  • S1/S2 Psikologi/Human Resources Management
  • Memahami administrasi dan skoring alat psikotes serta lebih diutamakan yang memahami BEI
  • Lebih diutamakan yang mampu mengaplikasikan Assessment Center, memahami performance management, people development, serta training management.
  • Terbiasa dengan urusan personnel administration, time management/absenteeism: sakit, ijin, cuti, dsb.
  • Bersedia ditempatkan di Jakarta

Sales & Marketing Area

Persyaratan:

  • Male.
  • Age preference – max 30 years old.
  • University graduate - major Business Development, Business Administration, Psychology, Marketing
  • with GPA minimum 3.
  • Excellent inter-personal communication skill, strong leadership and managerial skill.
  • Highly independent person and a team player.
  • Excellence communication in English both verbal and written.
  • Having communication skill in Arabic, Russia, France or Mandarin will be an advantage.
  • Excellence in computer skills.
  • Willing to be based or assigned in any country.
  • (Non Member ECC UGM) Please send your CV and complete it with your working experiences or projects to : recruitment.biac@gmail.com

Business Analyst

Persyaratan:

  • Male / Female
  • Age preference –max 28 years old.
  • University graduate - major Accounting, Business Development, Business Administration, Marketing. with GPA minimum 3.
  • Has above avarage numerical abilities.
  • Strong interest in financial data analysis.
  • Excellent inter-personal communication skill, strong leadership and managerial skill.
  • Highly independent person and a team player.
  • Excellentcommunication in English both verbal and written
  • Willing to be assigned in the overseas area.
  • (Non Member ECC UGM) Please send your CV and complete it with your working experiences or projects to : recruitment.biac@gmail.com

Accounting Officer

Persyaratan:

  • Excellent inter-personal communication skill, strong leadership and managerial skill.
  • Highly independent person and a team player.
  • Excellent communication in English both verbal and written.
  • Having communication skill in Arabic will be an advantage.
  • Male only. Max 35 years old
  • Minimum Bachelor Degree (S1) from Accounting
  • Able to create and build financial report in the business sector
  • Understand basic accounting principle
  • Understand finance/accounting method.
  • Having good administration, Having good computer skills ( MS Excell: Pivot, "if" function, Vlookup, etc )
  • Preferably understand Integrated Accounting system.
  • Willing to be placed in Jeddah, Saudi Arabia. 

Jika anda berminat dan tertarik dengan lowongan kerja diatas serta kriteria yang mereka butuhkan sesuai dengan yang anda miliki maka langsung saja masukkan lamaran kerja anda secara ONLINE Disini